Ghelamco Poland
Foksal 13/15

Foksal 13/15 to luksusowa inwestycja apartamentowa. Zabytkowe, przedwojenne budynki, w których dawniej mieszkała arystokracja i ludzie z wyższych sfer. Mieszkańcem jednej z kamienic był warszawski król czekolady – Jan Wedel.

Kamienice zostały zbudowane pod koniec XIX wieku. W ich wnętrzach do dziś zachowało się wiele oryginalnych detali, jak choćby rzeźbione supraporty, posadzki z białego marmuru, ręcznie kute balustrady czy freski na ścianach. Ściany i sufity w apartamentach zdobi blisko sto wzorów sztukaterii a podłogi pokrywa drewniany parkiet.

Apartamenty Foksal 13/15 to wyjątkowa i luksusowa inwestycja, którą charakteryzuje prestiż i elegancja.

Stronę internetową inwestycji przygotowaliśmy na zlecenie firmy Ghelamco Poland. Prosta i bogata w materiały zdjęciowe stanowi pierwsze źródło informacji dla internautów zainteresowanych projektem.

Ghelamco

Stworzyliśmy stronę internetową dedykowaną dla działu HR w firmie Ghelamco Poland.

Celem projektu było stworzenie świeżej i nowoczesnej strony internetowej, która w sposób atrakcyjny będzie zachęcać do wzięcia udziału w procesach rekrutacyjnych firmy.

Założeniem do architektury informacji i później grafiki, było uzyskanie poczucia”oddechu” i przejrzystości prezentowanych treści. Dodatkowo wprowadzenie wyraźnej i interesującej typografii zwiększyło atrakcyjność i czytelność poszczególnych sekcji.

Przyjęta kolorystyka nawiązuje do identyfikacji wizualnej firmy, a wspaniałe zdjęcia budynku i jego wnętrz stanowią idealne dopełnienie dla całej kompozycji.

Sante

Dla firmy Sante mieliśmy okazję zrealizować katalogi produktów, dedykowane do druku. Publikacje zostały przez nas przygotowane w nowym, świeżym layoucie – bogatym kolorystycznie
i atrakcyjnym wizualnie.

Projektując skład zależało nam na uzyskaniu wysokiej jakości estetyki projektu oraz zachowaniu przestrzeni i „oddechu”, który często stanowi problem w publikacjach tego typu, gdzie ilość produktów przy nieumiejętnym ich wyeksponowaniu może przytłaczać odbiorcę.

„Sante to polska firma, która powstała w 1992 roku jako firma rodzinna, od początku wyznaczając trendy na rynku zdrowej żywności. Misja firmy zawarta jest w jej nazwie –  francuskie słowo Sante oznacza ‘zdrowie’. Jest nią szczególna dbałość o dostarczanie konsumentom żywności mającej najbardziej korzystny wpływ na zdrowie.”
– źródło: strona Sante.pl

Nestlé Polska

Dla firmy Nestlé Polska pracujemy nieprzerwanie od listopada 2014 r. Zakres naszej pracy do tej pory obejmował głównie projektowanie graficzne materiałów o małej i dużej powierzchni zadruku:

projekty ulotek
plakaty
ścianki promocyjne
foldery
broszury
grafiki internetowe
gadżety

Regularnie tworzymy również newsletter, zaprogramowany do wysyłki w języku HTML.

Firma Nestlé, pozostając w zadowoleniu z naszej pracy, wystawiła nam stosowne referencje, z którymi można zapoznać się poniżej.

Program dla szkół

„Program dla szkół” to unijny projekt będący kontynuacją dwóch programów: „Mleko w szkole” oraz „Owoce i warzywa w szkole”, które od roku szkolnego 2017/2018 stanowią jedno działanie. W ramach „Programu dla szkół” koordynowanego przez Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa rodzimi producenci regularnie dostarczają dzieciom owoce, warzywa oraz mleko i przetwory mleczne.

 Istotnym elementem działań promocyjnych i edukacyjnych jest postać Chrumasa – animowanego bohatera, który w zabawny sposób prezentuje dzieciom zasady zdrowego żywienia. Można go zobaczyć w internecie na portalu Program dla szkół i na kanale YouTube „Program dla szkół”. Głównym celem działań promocyjnych jest zwiększenie rozpoznawalności programu oraz budowanie świadomości rodziców dotyczącej ich roli w kształtowaniu prawidłowych nawyków żywieniowych dzieci.
– źródło: Strona pamietnikchrumasa.pl

Na zlecenie agencji Partner of Promotion mieliśmy okazję pracować przy projekcie kampanii, w ramach którego wyprodukowaliśmy serię materiałów promocyjnych, w tym między innymi:

  • plakaty
  • posty social media
  • mailingi
  • kalendarz
  • notes – drukowane i dedykowany dla dzieci w całej Polsce notes w twardej oprawie z gumką! 🙂
  • i inne materiały promocyjne…

Zachęcamy do zapoznania się z projektami tu i na stronie internetowej.

Dobry drób

Celem projektu było stworzenie strony internetowej poświęconej tematyce drobiu oraz wszystkim zagadnieniem z nią związanym. Strona dedykowana jest do wielu różnych grup docelowych, bez względu na płeć i wiek. Odbiorcami są zarówno kobiety jak i mężczyźni;

  • aktywni sportowo,
  • pracujący,
  • wychowujący dzieci,
  • kobiety w ciąży,
  • seniorzy,
  • osoby chore, które obowiązuje szczególna dieta,

Strona internetowa skupia się na takich zagadnieniach jak fakty i mity dotyczące drobiu, dobre praktyki a także odnosi się do szczegółów związanych z procesem jego produkcji.

Strona internetowa została zbudowana w oparciu o system CMS WordPress dodatkowo wyposażony w narzędzie Layout Page Builder, który ułatwia tworzenie szablonów poszczególnych stron oraz ich dowolną modyfikację.

Projekt realizowany był dla Krajowej Rady Drobiarstwa – Izba Gospodarcza przy współpracy z agencją Partner of Promotion.

Program dla szkół

W ramach kampanii, przy okazji której wyprodukowaliśmy serię materiałów promocyjnych, o czym można poczytać tutaj, zrealizowaliśmy również stronę internetową/bloga.

Strona jest miejscem, w którym gromadzone są wszystkie materiały kampanii, od aktualności przez przepisy aż po zagadki 🙂

Zachęcamy do zapoznania się z projektem!

KFPZ

W ramach kampanii „Poznaj zalety zbożowej diety” stworzyliśmy linię kreatywną, która była wiodącym motywem graficznym wszystkich projektów kampanii, w tym serii reklam i infografik dedykowanych do prasy.

Dodatkowo zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy na stronie głównej KFPZ (http://kfpz.pl/) specjalną sekcję o nazwie „Blog kampanii”, z wykorzystaniem której komunikowane były działania realizowane w ramach projektu.

Naszym zadaniem było stworzenie identyfikacji oraz atrakcyjnych wizualnie grafik, które w przystępny sposób przybliżą odbiorcom kampanii tematykę rodzajów zboża oraz ich właściwości występujących w różnych produktach spożywczych dostępnych na rynku.

Ambasada Izraela

W ramach kampanii „Open a door to Israel” przygotowaliśmy serię projektów graficznych promujących wydarzenie w Polsce. Zakres pracy objął między innymi przygotowanie projektów reklam i zaproszeń jak również zaprojektowanie i produkcję podstrony poświęconej tej niezwykłej wystawie organizowanej w Warszawie.

 

Forum Czystości

Już od ponad pięciu lat, współpracujemy z Polską Izbą Gospodarczą Czystości. Zajmujemy się składem oraz produkcją kwartalnika „Forum Czystości”.