Jednym z wykładników naszej pracy są opinie naszych klientów wyrażone między innymi w referencjach, które od nich otrzymaliśmy. Traktujemy to jako formę uznania dla naszej pracy i jednocześnie powód do dumy, że nasz wysiłek i wniesiony w projekty wkład zostały docenione.
Z dumą prezentujemy referencje od UNHCR, Agencji ONZ ds. Uchodźców, które odzwierciedlają nasz wkład w organizację prestiżowych Targów Pracy i Przedsiębiorczości w Warszawie. Zapraszamy do zapoznania się z pełnym tekstem referencji.
Na zlecenie Agencji Rozwoju Przemysłu stworzyliśmy telewizyjne i radiowe spoty reklamowe promujące BiznesPortal, które spotkały się z uznaniem i zadowoleniem klienta, odzwierciedlając wartość oraz korzyści płynące z projektu.
Na zlecenie Departamentu Turystyki w Ministerstwie Sportu i Turystki wykonaliśmy aktualizację broszury promującej Polskie Marki Turystyczne. Realizacja projektu przebiegła bardzo sprawnie, za co otrzymaliśmy pochlebne referencje.
„Agencja w sposób dynamiczny reagowała na zgłaszane sugestie, uwzględniając uwagi i wprowadzając odpowiednie zmiany. Współpraca przebiegała wzorowo, a Zleceniobiorca w pełni wywiązał się z powierzonych zadań.” – czytać takie słowa, po wykonaniu zadania, to dla nas czysta przyjemność 🙂
Vet Planet, to polska firma o międzynarodowym zasięgu, która specjalizuje się w produkcji karmy, suplementów i kosmetyków dla zwierząt pod marką Vet Expert.
Nestlé Polska, dla którego mamy przyjemność pracować od kilku lat wystawiło nam pochlebne referencje dotyczące naszej pracy.
Stworzyliśmy firmową stronę internetową promującą PIAP Space, polską spółkę działającą w przemyśle kosmicznym. Realizacja przebiegła pomyślnie a efekt końcowy został bardzo pozytywnie oceniony.
Z PKP CARGO S.A. współpracujemy już od kilku lat. Kolejne otrzymane referencje potwierdzają zadowolenie z naszej pracy i zaangażowania, które staramy się utrzymywać ciągle na najwyższym poziomie.
„Rekomendujemy STUDIO KREACJI jako profesjonalnego, wiarygodnego i kreatywnego partnera” – między innymi takie wyrazy uznania otrzymaliśmy po wykonaniu zadań związanych z promocją projektu Polskie Marki Turystyczne.
W ramach projektu „Sieć Otwartych Innowacji” otrzymaliśmy zadanie poprawienia funkcjonowania strony projektu. Wdrożyliśmy wiele poprawek i rozwiązań przebudowując serwis na podstawie wytycznych z audytu, który został wcześniej przeprowadzony. Nasza praca spotkała się z uznaniem.
Nestlé Waters to kolejny klient, dla którego pracujemy już od kilku lat. Otrzymane referencje napędzają nas do dalszej kreatywnej pracy.