Strona internetowa
Celem projektu było stworzenie strony internetowej poświęconej tematyce drobiu oraz wszystkim zagadnieniem z nią związanym. Strona dedykowana jest do wielu różnych grup docelowych, bez względu na płeć i wiek. Odbiorcami są zarówno kobiety jak i mężczyźni;
- aktywni sportowo,
- pracujący,
- wychowujący dzieci,
- kobiety w ciąży,
- seniorzy,
- osoby chore, które obowiązuje szczególna dieta,
Strona internetowa skupia się na takich zagadnieniach jak fakty i mity dotyczące drobiu, dobre praktyki a także odnosi się do szczegółów związanych z procesem jego produkcji.
Strona internetowa została zbudowana w oparciu o system CMS WordPress dodatkowo wyposażony w narzędzie Layout Page Builder, który ułatwia tworzenie szablonów poszczególnych stron oraz ich dowolną modyfikację.
Projekt realizowany był dla Krajowej Rady Drobiarstwa – Izba Gospodarcza przy współpracy z agencją Partner of Promotion.